poniedziałek, 21 marca 2022

Pająk tygrysi

Piętnasty tom serii "Prawdziwe owady, pajęczaki i inne robaki" wbrew pozorom nie opowiada o pająku tygrysim, gdyż temat pająków poruszony był przy drugim tomie, którego bohaterem był diabelski pająk. Tutaj natomiast omówiono termity i ich, bądź co bądź ciekawą budowę ciała. Tradycyjnie, jak przy innych numerach dowiemy się w jakim środowisku żyją i gdzie występują na mapie świata oraz jak wygląda życie w termitierze.

Data przeczytania: 21-03-2022 (od: 19-03-2022)

Ocena 

LC            nakanapie.pl            booklikes.com

6/10          6/10                          3/5

 

5 komentarzy:

  1. Kolejna ciekawa pozycja dla osób zainteresowanych tematem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, co ciekawe nie znoszę pająków ale patrząc na okaz dołączony do tego numeru muszę stwierdzić, że pająk tygrysi jest wyjątkowo ładny 🤪 Choć gdyby był żywy zapewne bym się go bała 😐

      Usuń
  2. Mój syn ma takie zajawki. Zaczęło się od łapania koników polnych. Potem chciał pająka. Potem jaszczurkę. Teraz chce węża 🤦🏻‍♀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom węże i jaszczurki lepsze od tych wielkich włochatych pająków. Z tym ciężej było by mi się pogodzić. Zresztą dopóki trzymałby to w swoim pokoju, to mi nie przeszkadza. O niego też się nie boję, bo to w końcu chłop ponad metr osiemdziesiąt 😋

      Usuń

"Zbyt głośna samotnosć" (Bohumil Hrabal)

Bo ja gdy czytam, to właściwie nie czytam, biorę piękne zdanie do buzi i ssę je jak cukierek, jakbym sączył kieliszeczek likieru, tak długo, aż w końcu ta myśl rozpływa się we mnie jak alkohol, tak długo we mnie wsiąka, aż w końcu nie tylko jest w moim mózgu i sercu, lecz pulsuje w mych żyłach aż po krańce naczyniek włoskowatych.

Popularne posty