poniedziałek, 17 stycznia 2011

Języki i kolczyki

Zawiodłam się. Książka niby nie nudzi (choć niektóre fragmenty się dłużą), ale jednak coś mi w niej zabrakło. Mam poczucie niedosytu. Czyta się nieźle ale sama historia jest jakaś taka mdła i nijaka.

Jedyne co mi się w niej podobało to opis piercingu i przecinania języka oraz fragmenty z pobiciem tego mężczyzny w metrze (jakkolwiek to brzmi, ale akurat te fragmenty były najciekawsze).

 

Data przeczytania: 17-01-2011 (od: ??-??-2010)


Ocena 

LC          Goodreads           nakanapie.pl            booklikes.com

3/10         2/5                       3/10                          1,5/5


granice.pl

2/6

 

1 komentarz:

"Zbyt głośna samotnosć" (Bohumil Hrabal)

Bo ja gdy czytam, to właściwie nie czytam, biorę piękne zdanie do buzi i ssę je jak cukierek, jakbym sączył kieliszeczek likieru, tak długo, aż w końcu ta myśl rozpływa się we mnie jak alkohol, tak długo we mnie wsiąka, aż w końcu nie tylko jest w moim mózgu i sercu, lecz pulsuje w mych żyłach aż po krańce naczyniek włoskowatych.

Popularne posty