wtorek, 1 lutego 2011

Bilet do świata żywych. Wojna oczami dziecka. Wypędzeni

Ogólnie książka nie jest zła. Przeżycia autora i jego rodziny w czasach wojennych są wstrząsające ale czegoś mi w niej brakło. Kiedy ją zobaczyłam na półce w bibliotece pomyślałam: "To jest to!". Byłam tez pewna, że przeczytam ją szybko i z zapartym tchem, a było wręcz przeciwnie. Rzeczywiście, do połowy historię czytałam z zainteresowaniem, po czym zaczęła się niemiłosiernie dłużyć.
Po tej książce spodziewałam się czegoś więcej.

 

Data przeczytania: 1-02-2011 (od: ??-??-20??)


Ocena 

LC          Goodreads           nakanapie.pl            booklikes.com

4/10         2/5                       4/10                          2/5


granice.pl

3/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Zbyt głośna samotnosć" (Bohumil Hrabal)

Bo ja gdy czytam, to właściwie nie czytam, biorę piękne zdanie do buzi i ssę je jak cukierek, jakbym sączył kieliszeczek likieru, tak długo, aż w końcu ta myśl rozpływa się we mnie jak alkohol, tak długo we mnie wsiąka, aż w końcu nie tylko jest w moim mózgu i sercu, lecz pulsuje w mych żyłach aż po krańce naczyniek włoskowatych.

Popularne posty