sobota, 17 grudnia 2022

Teraz albo nigdy (film + książka)

Sporo tekstu, ładne fotosy z filmu. Co najważniejsze tekst skupia się na istocie fabuły filmu, kulisach powstawania oraz na tym jak w ogóle zrodził się pomysł na film. To bardzo dobrze, że mamy informacje o filmie, a nie wyłącznie obsadzie głównych aktorów i ich całej dotychczasowej filmografii. Jest to o tyle zaskakujące, że tego typu książkowe dodatki do filmów będących komedią, bądź - jak w tym przypadku - komedią romantyczną przeważnie są okrojone o szczegółowe informacje. Nie wspominając o problematyce fabuły. Dlatego duży plus.

Ocena książki: 6/10
Ocena filmu: 5/10

Data przeczytania: 15-12-2022 (od: 15-12-2022)

Ocena:

LC            nakanapie.pl            booklikes.com

6/10            6/10                           3/5

7 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam o istnieniu tego tytułu. Fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł z książką jako dodatek do filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwiebiam filmy z Jennifer Lopez, ten też jest fajny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam filmy z Jennifer Lopez, ten też jest fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałem wcześniej takiego połączenia sztuk, w sensie książki do filmu. Ciekawe.

    W tym właśnie rzecz. Wolałbym siedzieć te 8 czy nawet 9 godzin po czym bym wychodził. 24 godziny w jednym miejscu nieco porażają mnie na razie. Nie mniej czas pokaże co będzie mi dane robić.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

"Zbyt głośna samotnosć" (Bohumil Hrabal)

Bo ja gdy czytam, to właściwie nie czytam, biorę piękne zdanie do buzi i ssę je jak cukierek, jakbym sączył kieliszeczek likieru, tak długo, aż w końcu ta myśl rozpływa się we mnie jak alkohol, tak długo we mnie wsiąka, aż w końcu nie tylko jest w moim mózgu i sercu, lecz pulsuje w mych żyłach aż po krańce naczyniek włoskowatych.

Popularne posty