wtorek, 7 czerwca 2022

Myślnik. Twój codzienny motywator

Ta książka Ewy Chodakowskiej to nie opowieść o tym jak autorka osiągnęła swoją szczupłą figurę. Jak sam tytuł wskazuje jest to zbiór luźnych przemyśleń, haseł, myśli mających na celu zmotywować czytelnika do działania. Mamy tu niekiedy jedno - dwa zdania na całą stronę opatrzone fotografią (a czasami i to nie). Cel takiej formy napisania książki jest zapewne jeden - to książka, do której można wracać wielokrotnie, choćby po to aby otworzyć pierwszą lepszą "stronę motywującą" po czym ruszyć tyłek z kanapy i wziąć się do działania. Czy rzeczywiście ten cel będzie osiągnięty? Myślę, że sama książka tego nie sprawi. Liczą się chęci osoby, która chce w sobie coś zmienić.

To niezły poradnik, który porusza takie tematy jak osiąganie szczęścia poprzez motywowanie samego siebie do treningu, zdrowego odżywiania, stylu życia i uśmiechu każdego dnia. Czyta się bardzo szybko bo są tu gównie hasła motywujące. Wszystko podane w ładnej, przyjemnej dla oka szacie graficznej.

Data przeczytania: 7-06-2022 (od: 7-06-2022)


Ocena 

LC            Goodreads            nakanapie.pl            booklikes.com

5/10          2,5/5                      5/10                          2,5/5

3 komentarze:

  1. Nie wiedziałam o istnieniu tego poradnika. Ciekawie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Trafiłam na niego przypadkiem ☺️

      Usuń
  2. Dla mnie jest to zdecydowane nie. Nie kupię. Nie chcę. Nie przejrzę, bo czytanie to za dużo powiedziane w przypadku jednego zdania na stronę 😐

    OdpowiedzUsuń

"Zbyt głośna samotnosć" (Bohumil Hrabal)

Bo ja gdy czytam, to właściwie nie czytam, biorę piękne zdanie do buzi i ssę je jak cukierek, jakbym sączył kieliszeczek likieru, tak długo, aż w końcu ta myśl rozpływa się we mnie jak alkohol, tak długo we mnie wsiąka, aż w końcu nie tylko jest w moim mózgu i sercu, lecz pulsuje w mych żyłach aż po krańce naczyniek włoskowatych.

Popularne posty