czwartek, 2 czerwca 2022

Karaczan chiński

Dwudziesty pierwszy numer serii "Prawdziwe owady, pajęczaki inne robaki" opisuje pareczniki. Z numeru czytelnik może dowiedzieć się między innymi jak wygląda parecznik i poznać budowę jego ciała, gdzie występuje na mapie świata, czym się żywi, jak poluje i kim są jego najwięksi wrogowie. Dodatkowo dowiemy się też jak hodować parecznika w terrarium oraz przeczytamy o rekordzistach w liczbie posiadanych odnóży.

Data przeczytania: 2-06-2022 (od: 1-06-2022)

Ocena 

LC            nakanapie.pl            booklikes.com

5/10          5/10                          2,5/5

2 komentarze:

  1. Brr te odnóża. Aż mam ciarki na plecach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie kataluchowate są fuj. One tak pękają jak się je nadeptuje i to jest okropny dźwięk dla mnie. Mam ochotę potem wyrzucić buty do śmieci

    OdpowiedzUsuń

"Zbyt głośna samotnosć" (Bohumil Hrabal)

Bo ja gdy czytam, to właściwie nie czytam, biorę piękne zdanie do buzi i ssę je jak cukierek, jakbym sączył kieliszeczek likieru, tak długo, aż w końcu ta myśl rozpływa się we mnie jak alkohol, tak długo we mnie wsiąka, aż w końcu nie tylko jest w moim mózgu i sercu, lecz pulsuje w mych żyłach aż po krańce naczyniek włoskowatych.

Popularne posty