środa, 30 grudnia 2020

Pismo. Magazyn opinii, nr 2 (14) /luty 2019

Spośród materiałów zamieszczonych w lutowym numerze, najbardziej wyróżniam:

- "Będę grał w grę" (str. 14-20) - ciekawy reportaż Miłosza Szymańskiego o nowej jednostce chorobowej zwanej gaming disorder. Czyli przykładów kilka osób uzależnionych od gier.
- "Trujmiasto" (str. 22-27) - niezły reportaż Juliusza Ćwielucha o smogu w Krakowie.
- "Smog nasz codzienny" (str. 28-35) - fotoreportaż Maćka Nabrdalika, którego tematem jest smog - tym razem w Beskidzie Małym.
- "Jak zostałem tłumaczem i co mi z tego przyszło" (str. 90-94) - Krzysztof Cieślik opowiada o trudach pracy tłumacza i o swoich początkach w tej branży.
- "Apteczka" (str. 95) - Karolina Breguła w krótkim tekście o posiadaniu nadmiaru rzeczy.

Plusem jest okładka - z mocnym przekazem. Ale wewnątrz numer okazał się przeciętny.
Niewiele znalazłam artykułów, które mnie zaintrygowały.
 

 

Data przeczytania: 29-12-2020 (od: 13-11-2020)


Ocena:

LC            Goodreads            nakanapie.pl            booklikes.com

5/10           2,5/5                     5/10                         2,5/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Zbyt głośna samotnosć" (Bohumil Hrabal)

Bo ja gdy czytam, to właściwie nie czytam, biorę piękne zdanie do buzi i ssę je jak cukierek, jakbym sączył kieliszeczek likieru, tak długo, aż w końcu ta myśl rozpływa się we mnie jak alkohol, tak długo we mnie wsiąka, aż w końcu nie tylko jest w moim mózgu i sercu, lecz pulsuje w mych żyłach aż po krańce naczyniek włoskowatych.

Popularne posty