czwartek, 31 grudnia 2020

Skarbiec (film + książka)

Oceniając książkę - jej stronę wizualną i merytoryczną mam nieco mieszane uczucia. W skrócie mogłabym określić tak: niewiele treści, za to ładnie opakowane. Otóż mamy kilkanaście stron, gdzie nasze oczy mogą nacieszyć się stronami z fotosami z filmu (ładnie to wygląda). Niestety notki biograficzne głównych aktorów przekazują niewielką treść. Opierają się głównie na krótkiej informacji dotyczącej tego, z jakiego filmu najbardziej znany jest dany aktor/aktorka, następnie czytamy całą "litanię" pozostałych tytułów, w których ta osoba zagrała. Akurat w przypadku Nicolasa Cage'a owa "litania" wygląda rzeczywiście pokaźnie, biorąc pod uwagę równie pokaźną liczbę filmów, w których wystąpił...

W pewnym momencie zadałam sobie jednak pytanie: "po co właściwie ten spis tytułów, skoro można wyszukać w internecie najbardziej aktualną filmografię?" Wobec tego ani to interesujące, ani nie pożyteczne. Dodatkowo zabrakło mi informacji na temat reżysera (jak ma to ma zazwyczaj miejsce w innych tego typu książkach dołączanych do filmu). Za te minusy jedynie "przeciętna".

 
Data przeczytania: 31-12-2020 (od: 31-12-2020)

Ocena:

LC            nakanapie.pl            booklikes.com

5/10          5/10                          3/5

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Zbyt głośna samotnosć" (Bohumil Hrabal)

Bo ja gdy czytam, to właściwie nie czytam, biorę piękne zdanie do buzi i ssę je jak cukierek, jakbym sączył kieliszeczek likieru, tak długo, aż w końcu ta myśl rozpływa się we mnie jak alkohol, tak długo we mnie wsiąka, aż w końcu nie tylko jest w moim mózgu i sercu, lecz pulsuje w mych żyłach aż po krańce naczyniek włoskowatych.

Popularne posty