środa, 24 czerwca 2020

Vogue Polska, nr 24/luty 2020

W lutowym numerze "Vogue Polska" najbardziej zainteresowały mnie:


- dział "En Vogue" (str. 19-33) z sesją zdjęciową Jakuba Pleśniarskiego i stylizacjami Karoliny Gruszeckiej.
- "Dwumetrowy talent z Nowego Jorku" (str.114-116) - niedługi artykuł Artura Zaborskiego, którego bohaterem jest aktor John Lithgow.
- "Toto Koopman" (str. 126-129) - Elżbieta Szawarska opowiada o życiu tej modelki "Vogue'a" z lat 30-tych ubiegłego wieku.
- "Wszystko, co w ich mocy" (str. 152-167) - sesja zdjęciowa z bardzo ładnymi stylizacjami Karoliny Gruszeckiej, piękną modelką (Laliquah Omar) równie pięknymi zdjęciami Marcina Tyszki.

Dalej nie jest najgorzej, ale te artykuły, które wymieniłam wyżej były według mnie najciekawsze. Numer byłby słaby gdyby nie sesja Marcina Tyszki. Zdjęcia są przepiękne. Jeśli nie dla całego magazynu, to chociaż dla tej sesji warto było kupić ten numer.


Data przeczytania: 23-06-2020 (od: 18-02-2020)

Ocena:

LC            nakanapie.pl            booklikes.com

5/10          5/10                          2,5/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Zbyt głośna samotnosć" (Bohumil Hrabal)

Bo ja gdy czytam, to właściwie nie czytam, biorę piękne zdanie do buzi i ssę je jak cukierek, jakbym sączył kieliszeczek likieru, tak długo, aż w końcu ta myśl rozpływa się we mnie jak alkohol, tak długo we mnie wsiąka, aż w końcu nie tylko jest w moim mózgu i sercu, lecz pulsuje w mych żyłach aż po krańce naczyniek włoskowatych.

Popularne posty