sobota, 1 grudnia 2012

Film, grudzień (12) 2012

Coraz więcej stopniowych zmian w "FILMIE". Tym razem dochodzą nam: możliwość oceniania przy recenzjach z filmami oraz recenzje nie tylko soundtracków ale też - uwaga - książek. To drugie jeszcze bardziej na plus dla czasopisma.
Jest też terapia szokowa: w postaci zmiany szaty graficznej niektórych działów.
W numerze szczególnie zainteresował mnie wywiad z odtwórcą Golluma - Andym Serkisem. Mimo, iż nie przepadam za serią "Władcy Pierścieni" pozytywnie odebrałam też artykuł o "Hobbicie". Może w końcu zmienię zdanie o wszystkim co związane z Tolkienem? Ale do tego pewnie jeszcze długa droga...
Ciekawy artykuł o kuchni w filmach. Niezbyt interesujący jak dla mnie dział "Seriale".
Sekcja z "Rozmaitościami filmowymi" robi się coraz ciekawsza. W tym numerze jest więcej "konkretów". Już nie odczuwam aż tak bardzo przewyższenia ilości recenzji nad treściami.
 
Data przeczytania: 1-12-2012 (od: ??-??-2012)

Ocena 

LC            nakanapie.pl            booklikes.com

6/10          6/10                          3/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Zbyt głośna samotnosć" (Bohumil Hrabal)

Bo ja gdy czytam, to właściwie nie czytam, biorę piękne zdanie do buzi i ssę je jak cukierek, jakbym sączył kieliszeczek likieru, tak długo, aż w końcu ta myśl rozpływa się we mnie jak alkohol, tak długo we mnie wsiąka, aż w końcu nie tylko jest w moim mózgu i sercu, lecz pulsuje w mych żyłach aż po krańce naczyniek włoskowatych.

Popularne posty