wtorek, 9 sierpnia 2011

Coś pożyczonego

CYKL: "COŚ POŻYCZONEGO" (TOM 1)

 

Pierwsza książka E. Giffin jaką przeczytałam. Zachęciła do przeczytania drugiej części. Jeśli ma się ochotę na coś lekkiego, co przeczyta się szybko i przyjemnie, to ta książka jest właściwa. Mamy w niej romans, ale nie jest typowym tanim romansidłem. Traktuje nie tylko o miłości głównej bohaterki do Dexa, ale też o przyjaźni między Rachel i Darcy. Rachel staje przed wyborem: czy podążać za głosem serca i zniszczyć wieloletnią przyjaźń, czy dać za wygraną i ocalić przyjaźń z Darcy. Problem jest o tyle duży, że właściwie co by nie wybrała to i tak skończy się cierpieniem którejś z osób.
 
 
Data przeczytania: 9-08-2011 (od: ??-??-2011)

Ocena 

LC            Goodreads            nakanapie.pl            booklikes.com

6/10          3,5/5                      6/10                         3/5

 

granice.pl

4/6

1 komentarz:

  1. Kiedyś bardzo lubiłam czytać książki tej autorki i chcą do nich wrócić. Tej jeszcze nie znam.

    OdpowiedzUsuń

"Zbyt głośna samotnosć" (Bohumil Hrabal)

Bo ja gdy czytam, to właściwie nie czytam, biorę piękne zdanie do buzi i ssę je jak cukierek, jakbym sączył kieliszeczek likieru, tak długo, aż w końcu ta myśl rozpływa się we mnie jak alkohol, tak długo we mnie wsiąka, aż w końcu nie tylko jest w moim mózgu i sercu, lecz pulsuje w mych żyłach aż po krańce naczyniek włoskowatych.

Popularne posty