piątek, 26 sierpnia 2011

Coś niebieskiego

CYKL: "COŚ POŻYCZONEGO" (TOM 2)

 

Po przeczytaniu "Coś pożyczonego" zachęcona tą historią i chęcią poznania dalszych losów bohaterów, sięgnęłam po drugą część. Także i tym razem nie zawiodłam się. Choć pierwsza część jest nieco lepsza, to jednak drugą można spokojnie nazwać dobrą książką podsumowań i nowych rozwiązań. Akcja ciekawsza szczególnie im bliżej końca.
W "Coś niebieskiego" czytamy tę historię z punktu widzenia Darcy - tej zdradzonej, oszukanej. Poznajemy jej zdanie i uczucia jakie przeżywa. W drugiej części bohaterka na kimś się zawiedzie, ponownie ktoś ją zrani, ktoś jej coś uświadomi.
Nie chcąc zdradzać za dużo z treści książki odwołuję do zapoznania się z dalszymi losami bohaterów. Czy odnajdą szczęście? Jak potoczy się ich życie i czy znajdą miłość? Na te i inne pytania odpowie druga część "Coś niebieskiego".
 
 
Data przeczytania: 26-08-2011 (od: 14-08-2011)

Ocena 

LC            Goodreads            nakanapie.pl            booklikes.com

6/10          3,5/5                      6/10                         3/5

 

granice.pl

4/6

1 komentarz:

"Zbyt głośna samotnosć" (Bohumil Hrabal)

Bo ja gdy czytam, to właściwie nie czytam, biorę piękne zdanie do buzi i ssę je jak cukierek, jakbym sączył kieliszeczek likieru, tak długo, aż w końcu ta myśl rozpływa się we mnie jak alkohol, tak długo we mnie wsiąka, aż w końcu nie tylko jest w moim mózgu i sercu, lecz pulsuje w mych żyłach aż po krańce naczyniek włoskowatych.

Popularne posty