wtorek, 30 kwietnia 2013

Film, kwiecień (04) 2013

Mocnym punktem kwietniowego numeru "FILMU" jest z pewnością wywiad z Katarzyną Herman, w którym aktorka dużo uwagi poświęca najnowszemu filmowi "Oszukane" gdzie zagrała jedną z głównych ról.
Na plus zasługuje artykuł o aktorach, którzy stanęli po drugiej stronie kamery. Także artykuł o zakazanych filmach - starych filmach grozy zasługuje na plus. Na uwagę zasługuje artykuł o Soderbergu.
Mimo tak dużej ilości pozytywów ten numer nie jest tak absorbujący czytelnika jak poprzedni z marca. Mniej jest tu artykułów, na miarę tych z marcowego numeru, gdzie nie mogłam się oderwać od lektury.
Tradycyjnie interesującym działem w tym numerze "FILMU" jest dział z "kino-echo" z ciekawostkami filmowymi. Tylko czemu jedynie dwie strony? Zdecydowanie bardziej wolałabym poświęcić kilka stron o serialach dla większej ilości tych ciekawostek. Takie moje zdanie.

Data przeczytania: 30-04-2013 (od: ??-??-2013)

Ocena 

LC            nakanapie.pl            booklikes.com

5/10          5/10                          2,5/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Zbyt głośna samotnosć" (Bohumil Hrabal)

Bo ja gdy czytam, to właściwie nie czytam, biorę piękne zdanie do buzi i ssę je jak cukierek, jakbym sączył kieliszeczek likieru, tak długo, aż w końcu ta myśl rozpływa się we mnie jak alkohol, tak długo we mnie wsiąka, aż w końcu nie tylko jest w moim mózgu i sercu, lecz pulsuje w mych żyłach aż po krańce naczyniek włoskowatych.

Popularne posty