środa, 23 stycznia 2019

Naga małpa się bawi

Spośród umieszczonych tu artykułów, z całego zbioru wyróżniam najbardziej: 


- "Market duchów" i "Najdroższy urząd świata" z rozdziału "Piramidy naszych czasów" - autorstwa Kazimierza Pytko.
- "Dzieje gumy i agrafki" z rozdziału "Ale to już było..." tekst autorstwa Piotra Szymczaka.
- "Twitter rewolucjonista" - artykuł autorstwa Joanny Nasierowskiej.
- "Kariera żenady" - czyli tekst Maxa Suskiego o obciachu.
- "Wszystkowiedzący" - czyli Katarzyna Świerczyńska w artykule o narodzinach wyszukiwarki Google.
- "Niedyskretny urok blogowania" - Marta Goslewska pisze w nim o blogach internetowych, kamerach internetowych i podglądaniu.

Jak to bywa przy tego typu zbiorach, nie wszystko mnie zainteresowało. Resztę artykułów określam jako niezłe.
Ogółem: książka ciekawa.

 

Data przeczytania: 27-01-2019 (od: 14-01-2019)

Ocena 

LC            nakanapie.pl            booklikes.com

6/10          6/10                          3/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Zbyt głośna samotnosć" (Bohumil Hrabal)

Bo ja gdy czytam, to właściwie nie czytam, biorę piękne zdanie do buzi i ssę je jak cukierek, jakbym sączył kieliszeczek likieru, tak długo, aż w końcu ta myśl rozpływa się we mnie jak alkohol, tak długo we mnie wsiąka, aż w końcu nie tylko jest w moim mózgu i sercu, lecz pulsuje w mych żyłach aż po krańce naczyniek włoskowatych.

Popularne posty