czwartek, 1 listopada 2012

Film, listopad (11) 2011

Pierwszy numer pod przewodnictwem Pana Tomasza Raczka. Tym samym zmiany w piśmie - już na pierwszy rzut oka dostrzegalne, bo styl okładki różni się od poprzednich. Ponadto zmienione recenzje na dłuższe. Czy to plus? Polemizowałabym.
Co do treści czasopisma: bardzo ciekawy wywiad z Panem Maciejem Stuhrem oraz artykuł o filmie "Annczaa Karenina". Plusem jest też wywiad z Victorią Abril. Dużym zaskoczeniem na plus są dla mnie recenzje soundtracków. Nowość, ale za to bardzo przydatna.
Minusy: jak na pierwszy numer po zmianach dość szokującym jest fakt, że ubyło mi tu konkretnych treści. Mam wrażenie, że recenzje zajęły większa połowę pisma. DO minusów zaliczam niezbyt ciekawy artykuł o serialach i drugi o komiksach.
W wyniku zmian, uległy też przemianie moje ulubione "Mity filmowe". Teraz są bardziej jako ciekawostki zatytułowane "Rozmaitości filmowe" (w charakterze mixu ciekawostek z filmowymi mitami). Czy zabieg ten okaże się trafiony to się okaże.
 
Data przeczytania: 1-11-2012 (od: ??-??-2012)

Ocena 

LC            nakanapie.pl            booklikes.com

5/10          5/10                          2,5/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Zbyt głośna samotnosć" (Bohumil Hrabal)

Bo ja gdy czytam, to właściwie nie czytam, biorę piękne zdanie do buzi i ssę je jak cukierek, jakbym sączył kieliszeczek likieru, tak długo, aż w końcu ta myśl rozpływa się we mnie jak alkohol, tak długo we mnie wsiąka, aż w końcu nie tylko jest w moim mózgu i sercu, lecz pulsuje w mych żyłach aż po krańce naczyniek włoskowatych.

Popularne posty