piątek, 9 marca 2012

Anna Karenina 2

TOM II

 

W drugim tomie niektóre opisy mogą nudzić (mnie osobiście najbardziej nudziły opisy polowania, na jakie wybrał się Lewin - ciągnęło się to przez kilka rozdziałów), a także sporo politycznych spraw. Nie wszystkie były ciekawe. Podobnie jeśli chodzi o rozważania religijne, które mnie na przemian to irytowały, to nużyły.
W przeciwieństwie do pierwszego tomu, tutaj, najciekawsze były rozterki miłosne między Wrońskim a Anną - z tym, że rozpoczęły się dobrze po połowie książki. Także wątek przemiany duchowej Lewina (mimo tych opisów religijnych) zasługuje na uwagę (pod koniec książki).
Ogólnie mówiąc - niezłe uzupełnienie pierwszego tomu. Z tym, że ten pierwszy był według mnie bardziej interesujący. Mimo to uważam, że warto zapoznać się z tym tytułem.
 
Data przeczytania: 9-03-2012 (od: ??-??-2011)

Ocena 

LC            nakanapie.pl            booklikes.com        granice.pl

5/10           5/10                          2,5/5                        

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Zbyt głośna samotnosć" (Bohumil Hrabal)

Bo ja gdy czytam, to właściwie nie czytam, biorę piękne zdanie do buzi i ssę je jak cukierek, jakbym sączył kieliszeczek likieru, tak długo, aż w końcu ta myśl rozpływa się we mnie jak alkohol, tak długo we mnie wsiąka, aż w końcu nie tylko jest w moim mózgu i sercu, lecz pulsuje w mych żyłach aż po krańce naczyniek włoskowatych.

Popularne posty