czwartek, 16 czerwca 2011

Emilienne

Portret psychologiczny miłosnego trójkąta. Dobrze opowiedziana historia. Na początku miałam wątpliwości co do tej książki - nie spodziewałam się jednak, że mnie pozytywnie zaskoczy.

W książce mamy do czynienia z kontrowersyjnie opowiedzianą historią związków międzyludzkich. Bohaterowie postanawiają zmienić coś w swoim życiu poprzez wprowadzenie różnych "eksperymentów". Sytuacje w niej opisane oddziałują na niektórych bohaterów destrukcyjnie.

Mamy trójkę osób: Annalise, Claude'a i jego żonę Emillienne. Claude nie jest przykładnym mężem gdyż zdradza Emillienne z piękną Annalise. Jego kochanka, spragniona posiadania Claude'a tylko dla siebie chce aby mężczyzna podjął jakąś decyzję. W końcu kobieta wpada na pomysł aby zostać kochanką... Emillienne...

Opowieść z gatunku literatury erotycznej. Nie chcę zdradzić więcej. Resztę trzeba doczytać. Książkę czyta się dość szybko, choć nie zawsze lekko. Niektóre fragmenty mogą trochę nudzić.
 
 
Data przeczytania: 23-06-2011 (od: ??-??-2011)

Ocena 

LC            Goodreads            nakanapie.pl            booklikes.com

5/10          2/5                         5/10                         2,5/5

 

granice.pl

3/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Zbyt głośna samotnosć" (Bohumil Hrabal)

Bo ja gdy czytam, to właściwie nie czytam, biorę piękne zdanie do buzi i ssę je jak cukierek, jakbym sączył kieliszeczek likieru, tak długo, aż w końcu ta myśl rozpływa się we mnie jak alkohol, tak długo we mnie wsiąka, aż w końcu nie tylko jest w moim mózgu i sercu, lecz pulsuje w mych żyłach aż po krańce naczyniek włoskowatych.

Popularne posty