środa, 1 lutego 2023

Podsumowanie stycznia

Pierwszy tydzień stycznia rozpoczął się od ukończenia dwóch książek. Były nimi: całkiem niezły zbiór opowiadań Janusza Leona Wiśniewskiego "Zespoły napięć" oraz poradnik Mateusza Kobusa "Aksjomaty miłości", który jest już drugą bardzo dobrze napisaną książką tego Autora.

Kolekcję "Prawdziwe owady, pajęczaki i inne robaki" zasiliły ukończone: "Żółwinek Lewisa", "Mrówka skacząca" i "Cykada tajska".

Pod koniec miesiąca udało mi się nabyć intrygującą książkę. Spodziewałam się, że będzie bardzo dobra i to jeszcze zanim do mnie dotarła. Kiedy zaczęłam ją przeglądać - już wiedziałam: to będzie sztos! A samo obcowanie z nią tylko potwierdziły te przeczucia. Oczywiście mowa o książce "The Titanic Experience. The Legend of the Unskinkable Ship". Bardzo ładnie wydanej i ciekawie pomyślanej, gdyż w niektórych miejscach posiada ona specjalne kieszenie, w których umieszczono rozmaite dodatki w postaci przeróżnych dokumentów i listów. Gratka dla takich freaków na punkcie tematu Titanica jak ja 😉😀

W efekcie przeczytałam sześć tytułów. Niedaleko było do ukończenia jeszcze jednej książki - nie udało się, aczkolwiek myślę, że będę mogła przedstawić Wam ją jeszcze w pierwszym tygodniu lutego

 

Styczeń w liczbach 

Przeczytanych książek: 6

Łączna liczba stron czytanych książek: 529
Literatura faktu: 1
Literatura piękna: 1
Literatura popularnonaukowa: 3
Poradniki: 1

3 komentarze:

"Zbyt głośna samotnosć" (Bohumil Hrabal)

Bo ja gdy czytam, to właściwie nie czytam, biorę piękne zdanie do buzi i ssę je jak cukierek, jakbym sączył kieliszeczek likieru, tak długo, aż w końcu ta myśl rozpływa się we mnie jak alkohol, tak długo we mnie wsiąka, aż w końcu nie tylko jest w moim mózgu i sercu, lecz pulsuje w mych żyłach aż po krańce naczyniek włoskowatych.

Popularne posty