wtorek, 24 stycznia 2023

Mrówka skacząca

W dwudziestym siódmym numerze kolekcji "Prawdziwe owady, pajęczaki i inne robaki" omówiono owady rzędu wielkoskrzydłych. W numerze znajdziemy miedzy innymi odpowiedź na pytanie: jak rozróżnić larwę wielkoskrzydłych od ich dorosłej postaci? Omówiono budowę ciała tych owadów, ich środowisko naturalne i występowanie na mapie świata, rozmnażanie oraz odżywianie. Wskazano główne ofiary oraz wrogów, które polują na wielkoskrzydłe. Pośród informacji o tych owadach wyszczególniono też inne owady, które przyjmują "potworny wygląd" (głównie ważki i niektóre chrząszcze).

Data przeczytania: 24-01-2023 (od: 24-01-2023)

Ocena 

LC            nakanapie.pl            booklikes.com

5/10          5/10                          2,5/5

6 komentarzy:

  1. Ojej, dla mnie to one wszystkie mają potworny wygląd.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ktoś nieźle się napracował. Książka musi znaleźć swoich zwolenników.

    OdpowiedzUsuń
  3. To ewidentnie cos dla mojego syna ;)
    Zaobserwowalam ;) Mize pojawi sie cos wiecej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele ciekawych rzeczy można się z tego dowiedzieć o owadach 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie po drodze mi z owadami. Ale są pewnie ich zwolennicy. :) Osobiście wolę np. ssaki, jednak też nie wszystkie.

    Znam to w pewnej mierze. Jestem ,,sową", chodzę spać późno i czasem też coś jeszcze robię przed tym późnym snem. A potem faktycznie śpię długo, wyrzucam sobie, że tyle śpię, a nadal robię to samo. :D

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bom dia e bom final de semana. Gostaria de lhe convidar a conhecer o meu Blogger. Quem sabe não podemos um seguir o Blogger do outro?

    OdpowiedzUsuń

"Zbyt głośna samotnosć" (Bohumil Hrabal)

Bo ja gdy czytam, to właściwie nie czytam, biorę piękne zdanie do buzi i ssę je jak cukierek, jakbym sączył kieliszeczek likieru, tak długo, aż w końcu ta myśl rozpływa się we mnie jak alkohol, tak długo we mnie wsiąka, aż w końcu nie tylko jest w moim mózgu i sercu, lecz pulsuje w mych żyłach aż po krańce naczyniek włoskowatych.

Popularne posty