środa, 6 kwietnia 2022

Azjatycki skorpion leśny

Siedemnasty numer serii "Prawdziwe owady, pajęczaki i inne robaki" przedstawia czarne skorpiony. W numerze opisano budowę ich ciała, występowanie na mapie świata, pozostałych przedstawicieli rzędu Skorpionów, dowiemy się co nieco na temat ich odżywiania. Dodatkowo możemy przyjrzeć się zestawieniu skorupiaków o najsilniejszych szczypcach i poznać inne pajęczaki jak np. zaleszczotek, solfugę czy też znane z serii o "Harrym Potterze" amblypygi.

Data przeczytania: 6-04-2022 (od: 6-04-2022)

Ocena 

LC            nakanapie.pl            booklikes.com

6/10          6/10                          3/5

 

7 komentarzy:

  1. A jakiego robala tym razem zatopili w plastiku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tego azjatyckiego skorpiona :) Zresztą prezentuje się bardzo ładnie.

      Usuń
  2. Skorpiony mnie przerażają. Mają w sobie coś złowieszczego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Totalnie nie moja bajka. Nie przepadam za owadami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesująca wydaje się ta seria ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fanką Pottera jestem a nie kojarzyłam, że to amblypygi były :P. Seria ciekawa, chociaż akurat wszystkie pajęczaki przyprawiają mnie o dreszcze :P

    OdpowiedzUsuń

"Zbyt głośna samotnosć" (Bohumil Hrabal)

Bo ja gdy czytam, to właściwie nie czytam, biorę piękne zdanie do buzi i ssę je jak cukierek, jakbym sączył kieliszeczek likieru, tak długo, aż w końcu ta myśl rozpływa się we mnie jak alkohol, tak długo we mnie wsiąka, aż w końcu nie tylko jest w moim mózgu i sercu, lecz pulsuje w mych żyłach aż po krańce naczyniek włoskowatych.

Popularne posty