piątek, 2 sierpnia 2019

Vogue Polska, nr 17-18/lipiec-sierpień 2019

W lipcowo-sierpniowym numerze zainteresowały mnie:

- sesja ze zdjęciami Mateusza Stankiewicza i stylizacjami Karoliny Gruszeckiej (str. 28-44).
- "Dialog ze sztuką" (str. 106-108) - niedługi artykuł Marii Fredro-Bonieckiej, którego głównym bohaterem jest Cristóbal Balenciaga i jego inspirowane hiszpańską sztuką malarską stroje.
- "W cieniu widać wyraźniej" (str. 128-133) - Anna Szawarska przybliża postać forografki Louise Dahl-Wohle.
- "Natura Edity" (str. 140-157) - główna sesja z bohaterką z - równie ładnej - okładki: Editą Vilkevičiūtė i pięknymi zdjęciami Chris'a Colls'a.
- "Los Feliz" (194-205) - ładna sesja z cudnymi zdjęciami Gosi Turczyńskiej i stylizacjami Karoliny Gruszeckiej.

Numer uznaję za niezły. Jeśli chodzi o sesje zdjęciowe jestem usatysfakcjonowana, aczkolwiek czuję tym razem lekki niedosyt w związku z mniejszą ilością ciekawych tekstów, wywiadów. Mamy za to parę stron kroniki towarzyskiej - zbędny dział, który (mam wrażenie), w tym numerze jest bardziej obszerny niż w poprzednich.

 

Data przeczytania: 2-08-2019 (od: 13-06-2019)

Ocena 

LC            nakanapie.pl            booklikes.com

5/10          5/10                          2,5/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Zbyt głośna samotnosć" (Bohumil Hrabal)

Bo ja gdy czytam, to właściwie nie czytam, biorę piękne zdanie do buzi i ssę je jak cukierek, jakbym sączył kieliszeczek likieru, tak długo, aż w końcu ta myśl rozpływa się we mnie jak alkohol, tak długo we mnie wsiąka, aż w końcu nie tylko jest w moim mózgu i sercu, lecz pulsuje w mych żyłach aż po krańce naczyniek włoskowatych.

Popularne posty