czwartek, 24 czerwca 2021

Czerwone śwatło hańby

CYKL: "KATIE MAGUIRE" (TOM 3)

 

W trzecim tomie z cyklu, nadkomisarz Katie Maguire musi zmierzyć się z seryjnym mordercą mężczyzn, którzy parają się profesją sutenera.

Początek trzeciego tomu jest ciekawy, z czasem jednak - gdy pojawiają się kolejne ofiary - książka staje się przewidywalna. Zakończenie jest średnie. Spodziewałam się, zwłaszcza po interesującym początku, że ta część będzie przynajmniej tak dobra, jak pierwszy tom. Jednak poziomem dorównuje drugiej części przygód nadkomisarz Maguire.

Tak, jak poprzednie części wysłuchałam w formie audiobooka. Jest to przeciętny kryminał o przewidywalnej fabule, stylem i konwencją przypominający dwie poprzednie. Nie najgorszy, choć oczekiwania wobec tego tytułu były większe. 


Data przeczytania: 24-06-2021 (od: 2-06-2021)

Ocena 

LC            Goodreads            nakanapie.pl            booklikes.com

5/10          2/5                         5/10                         2,5/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Zbyt głośna samotnosć" (Bohumil Hrabal)

Bo ja gdy czytam, to właściwie nie czytam, biorę piękne zdanie do buzi i ssę je jak cukierek, jakbym sączył kieliszeczek likieru, tak długo, aż w końcu ta myśl rozpływa się we mnie jak alkohol, tak długo we mnie wsiąka, aż w końcu nie tylko jest w moim mózgu i sercu, lecz pulsuje w mych żyłach aż po krańce naczyniek włoskowatych.

Popularne posty