niedziela, 25 października 2020

Vogue Polska, nr 26/kwiecień 2020

W kwietniowym numerze moją największą uwagę zwróciły następujące artykuły:

- "Miss Vogue" (str. 88-101) - sesja zdjęciowa Martyny Galli ze stylizacjami Marcina Kuberny.
- "Cud niewinności" (str. 160-161) - krótki artykuł Marii Fredro-Bonieckiej o książce "Płynąc w ciemnościach" Tomasza Jędrowskiego.
- "Shrimpton & Bailey" (str. 166-171) - tekst Elżbiety Szawarskiej będący krótką historią miłości modelki i fotografa.
- "Rajd na orientację" (str. 196-207) - z tekstu Aleksandry Boćkowskiej możemy dowiedzieć się m.in. tego, jaką osobą jest aktorka Eliza Rycembel. Dodatkowym plusem są ładne fotografie Agaty Kuleszy i Łukasza Pika.

Moje odczucia względem głównej, okładkowej sesji są mieszane. Sesja jest ładna, stylizacje również, ładna modelka ale nic poza tym. Ogólne wrażenie: nie urzeka, dlatego też nie wymieniłam sesji w powyższych. Szkoda, bo po okładce spodziewałam się równie fajnej sesji - trochę w retro klimacie. Tymczasem całość "ni ziębi, ni grzeje".
 
Data przeczytania: 25.10.2020 (od: 5.07.2020)

Ocena:

LC            nakanapie.pl            booklikes.com

4/10          4/10                          2/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Zbyt głośna samotnosć" (Bohumil Hrabal)

Bo ja gdy czytam, to właściwie nie czytam, biorę piękne zdanie do buzi i ssę je jak cukierek, jakbym sączył kieliszeczek likieru, tak długo, aż w końcu ta myśl rozpływa się we mnie jak alkohol, tak długo we mnie wsiąka, aż w końcu nie tylko jest w moim mózgu i sercu, lecz pulsuje w mych żyłach aż po krańce naczyniek włoskowatych.

Popularne posty