środa, 13 marca 2019

Pismo. Magazyn opinii, nr 5 / maj 2018

W majowym numerze najbardziej zainteresowały mnie:

- "Anomalia" (str. 2-7) - bardzo ciekawe opowiadanie Wojciecha Chmielarza.
- "Z Pismem u... George'a Churcha, wizjonera biotechnologii" (s. 8-14) - Agnieszka Sulich rozmawia z profesorem nauk medycznych i technologii o nowoczesnych rozwiązaniach biotechnologicznych.
- "Knajpa" (s. 15) - zabawna anegdota opowiedziana przez Rafała Bryndala o pewnym pustym lokalu.
- "Nasz język" (str. 25) - ładny wiersz Krystyny Dąbrowskiej.
- "Wybuchowe znaki" (str. 74-80) - bardzo ciekawy tekst Ryszarda Koziołka o mowie nienawiści i raniącej sile słów.
- "Moje pierwsze ostatnie słowo" (str. 96) - wiersz Joanny Kulmowej.

Piąty numer "Pisma (...)" zawiera według mnie artykuły lepsze i słabsze z przewagą raczej tych słabszych, które mnie zainteresowały średnio bądź wcale. Gdyby nie niektóre dobre momenty w tym numerze oraz gdyby nie wyżej wymienione wartościowe wiersze, zapewne ocena byłaby niższa.
 

Data przeczytania: 12-03-2019 (od: 19-02-2019)

 

Ocena 

LC            Goodreads            nakanapie.pl            booklikes.com

4/10          2/5                         4/10                         2/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Zbyt głośna samotnosć" (Bohumil Hrabal)

Bo ja gdy czytam, to właściwie nie czytam, biorę piękne zdanie do buzi i ssę je jak cukierek, jakbym sączył kieliszeczek likieru, tak długo, aż w końcu ta myśl rozpływa się we mnie jak alkohol, tak długo we mnie wsiąka, aż w końcu nie tylko jest w moim mózgu i sercu, lecz pulsuje w mych żyłach aż po krańce naczyniek włoskowatych.

Popularne posty