wtorek, 11 stycznia 2022

Trzeci klucz

CYKL: "HARRY HOLE" (TOM 4)

 

"Trzeci klucz" miał potencjał. Kryminał ten dobrze się rozpoczął - od napadu na bank. Potem akcja nieco zwolniła, zaczęło przybywać bohaterów. Zrobił się chaos. Od dziesiątego rozdziału znów zrobiło się interesująco, bo wydarzyła się rzecz ciekawa. Niestety ten stan trwał krótko. Niemalże do końca odczuwałam jeden wielki chaos. I kiedy pod koniec już miałam cień nadziei, że w końcu zacznie się ta zagadka wyjaśniać, a Autor czymś mnie zaskoczy, otrzymałam rozczarowujące zakończenie. Niestety ale w tej części nie dostrzegam zbyt wielu plusów. Mało wyraziści nowi bohaterowie (policjantka Beatte), zagadka nijaka, początkowo dostrzeżony potencjał został zmarnowany.


Data przeczytania: 10-01-2022 (od: 15-09-2021)

Ocena 

LC            Goodreads            nakanapie.pl            booklikes.com

2/10          1/5                         2/10                         1/5

3 komentarze:

  1. Szkoda, że zrobił się taki chaos. Nie czytałam jeszcze tej książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po latach (od "Pierwszego śniegu") wróciłam do seriu. Słucham je w audiobookach. Idę od początku i póki co tylko "Karaluchy" były niezłe. Będę kontynuować serię bo ciągle mam nadzieję, że Nesbo mnie jeszcze zaskoczy

      Usuń
  2. Raczej nie planuję czytać tej książki.

    OdpowiedzUsuń

"Zbyt głośna samotnosć" (Bohumil Hrabal)

Bo ja gdy czytam, to właściwie nie czytam, biorę piękne zdanie do buzi i ssę je jak cukierek, jakbym sączył kieliszeczek likieru, tak długo, aż w końcu ta myśl rozpływa się we mnie jak alkohol, tak długo we mnie wsiąka, aż w końcu nie tylko jest w moim mózgu i sercu, lecz pulsuje w mych żyłach aż po krańce naczyniek włoskowatych.

Popularne posty